جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

گلریزان «همدلی برای ظهور» به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همزمان با پویش «هواتو دارم» با حضور هنرمندان و خیران کشور قرار است از ۹ربیع‌الاول برابر با ۳مهرماه تا ۱۷ربیع‌الاول برابر با ۱۱مهرماه یعنی سالروز ولادت رسول اکرم(ص) در مسجد جمکران برگزار شود.

گلریزان

به گزارش همشهری آنلاین: ناگفته پیداست که کمک کردن به افراد در فرهنگ مردم کشور ما همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته و این رسم پسندیده، امروزه نیز در شکل‌های متفاوتی در جریان است که گلریزان یکی از همین قالب‌های بخشش و نیکوکاری است.

گلریزان که به نوعی میراث گذشتگان و جلوه‌ای از سخاوت مردمان سرزمینمان است، دست جوانان و سرپرست خانواده‌هایی را که دچار حوادث روزگار شده‌اند، در بدترین زمان ممکن می‌گیرد. گلریزان «همدلی برای ظهور» هم از همین دست مراسمی است که به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همزمان با پویش «هواتو دارم» با حضور هنرمندان و خیران کشور قرار است از ۹ربیع‌الاول برابر با ۳مهرماه تا ۱۷ربیع‌الاول برابر با ۱۱مهرماه یعنی سالروز ولادت رسول اکرم(ص) در مسجد جمکران برگزار شود.

این گلریزان، هم با مشارکت مردم و خیرین و هم با همراهی مجموعه‌های خیریه و خدمات‌رسان اجتماعی برپا می‌شود و هنرمندان مختلفی هم در این مراسم حضور خواهند داشت. در کنار این گلریزان، پویش «هواتو دارم» هم بر پا و به‌زودی درگاه‌های دریافت کمک‌های مردمی اعلام خواهد شد.

عواید این گلریزان و مشارکت مردمی صرف خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اشتغال زنان سرپرست خانوار، تهیه بسته معیشتی و اطعام نیازمندان، برگزاری جشن تکلیف برای کودکان بی‌بضاعت، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و آبرسانی به مناطق محروم می‌شود.
 

کد خبر 789989

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha